Biežāk uzdotie jautājumi


Ja es esmu sakarā ar kompensāciju, kā tas tiks veikts? .

Cenu/Maksājumu atbildes

J esmu mēģinājis veikt rezervāciju, bet es nesaņēmu uz ekrāna apstiprinājums tam, ka mana rezervācija tika veikta. Bija rezervēšanas veiksmīga?

A. Šajā gadījumā mēs iesakām vispirms pārbaudiet, vai esat saņēmis apstiprinājuma e-pastu no mums. Ja jūsu rezervāciju ir apstiprināta, e-pasts ir automātiski nosūtīts uz e-pasta adresi rezervācijas procesa laikā deklarēto. Ja jūs joprojām neesat pārliecināts par savu rezervāciju, jūs varat pieteikties savā kontā un pārbaudīt statusu jebkādām rezervācijām tur

. Ja es esmu pienācīgu kompensāciju, kā tas tiks veikts?

ir. Ja jums pienākas kompensācija piemēram, lai atceltu rezervāciju, tas tiks veikts ar karti, kas sākotnēji izmantota, lai veiktu rezervāciju. Lūdzu, ņemiet vērā, mēs nevaram atmaksāt summu ar citu maksājumu karti. Nedaudzos gadījumos kompensāciju var veikt kā ceļojumu kuponus. Šādā gadījumā jums tiks informēts par šo pirms anulēšana tiek veikta.

atruna

AFerry SIA negarantē, ka informācija šajā vietnē (ieskaitot, bez ierobežojuma cenas, aprakstus vai datumi), ir brīva no kļūdām vai bezdarbību bet mēs izmantosim visas saprātīgās pūles, lai, cik drīz vien iespējams izlabot kļūdas vai izlaidumus, kad tie ir mūsu uzmanības lokā.

Lūdzu, apmeklējiet mūsu lietošanas noteikumiem lapā sīkāku informāciju.