Biežāk uzdotie jautājumi


Prāmju biļešu jautājumi


grozījumi vai atcelšana rezervēšana

.

Cenu/Maksājumu atbildes

J Kāda Pārsvītrotās maksa blakus "Biļešu cena" nozīmē?

A. Šī cena ir augstākā cena mūsu klientiem atrodami iepriekšējā un pašreizējā mēnešus no maršruta, prāmju kompānijas, transportlīdzekļu un pasažieru skaits izvēlēto kombināciju. Tie ir ne pilnās cenas, ne konkurentu likmes.

J. Kuras kredītkartes un debetkartes Vai piekrītat?

A. mēs pieņemam Visa debeta/kredīta/Electron, MasterCard un Switch - mēs nepieņemam American Express vai solo. Mēs arī pieņemam PayPal uz AFerry darbvirsmas tīmekļa vietnē.

J. Can I maksāt ar PayPal?

A. Jā, jūs varat maksāt ar PayPal par GBP rezervācijām, kas veiktas uz AFerry darbvirsmas vietā. Jums ir jāmaksā 2,5% no vērtības, rezervāciju, ja jūs maksājat ar PayPal.

J. Vai ir maksa, izmantojot kredītkartes/debetkartes vai PayPal ?

A. Tas ir atkarīgs no kartes veida jūs izmantojat. Nav papildu maksas, ja jūs izmantojat Visa Electron, MasterCard debetu, Visa debetu vai Maestro par GBP maksājumiem. Nav maksa par Visa Electron maksājumu eiro vai GBP.

Tā kā ar MasterCard un Visa kredītkartēm, kā arī ar PayPal, jums ir jāmaksā 2,5% no vērtības rezervējuma par GBP un eiro maksājumiem .

J. man nav kredītkartes/debetkartes. Vai es varu rezervēt tagad maksāt ostā? Vai es varu maksāt ar čeku/naudas?

A. Mēs pieprasām pilnu samaksu brīdī rezervāciju, un tāpēc jūs nevarat veikt rezervāciju un maksāt ostā. Diemžēl, mēs nevaram pieņemt skaidras naudas vai čeku maksājumu. Tomēr ir iespējams norēķināties ar PayPal GBP maksājumiem par AFerry darbvirsmas tīmekļa vietnē. Jūs varat saistīt savu bankas kontu jūsu PayPal kontu, ja Jums nav kredītkarti vai debetkarti.

J. Vai manas kredītkartes dati droša, kad es veicu rezervāciju tiešsaistē ?

A. Jā, visi tiešsaistes rezervācijas tiek apstrādāti, izmantojot drošu serveri, kas šifrē visus datus formātā, kas nevar tikt atzīts. AFerry vietne izmanto Thawte SSL šifrēšanas tehnoloģiju.

J. Vai es varu izmantot kāds cits no kredītkartes/debetkartes, lai samaksātu par savu rezervāciju tiešsaistē?

A. Jā, sniedzot jums pilnīgu atļauju izmantot savu karti.

J. esmu mēģinājis veikt rezervāciju, bet tā saka mana karte ir noraidīts. Kāpēc tas ir?

A. Mums nav pieejama informācija par jūsu karti, un nevar saprast, kāpēc darījums ir noraidīts. Lūdzu, pārliecinieties, ka kartes dati ir ievadīti pareizi, un ka jums ir pietiekami daudz līdzekļu kontā, lai veiktu maksājumu. Ja jums joprojām ir problēmas, jums var būt nepieciešams sazināties ar savu kartes izsniedzēju.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs pašlaik ierobežots karšu emitentiem, kuru kartes spējam pieņemt.

J. Vai man ir jāmaksā pilnā apmērā, kad es veicu rezervāciju?

A. Jā. Mēs pieprasām pilnu samaksu veicot rezervāciju.

J. esmu mēģinājis veikt rezervāciju, bet tas saka, ka tā ir bijusi neveiksmīga. Bet tagad es redzu, ka nauda nāk no mana konta. Palīdzēt!

A. Ja rezervācija tiek mēģināts, nauda tiek automātiski rezervēta kontā par darījumu, un tas var likties it kā summa ir debetēta no konta. Ja rezervācija neizdodas, šī nauda NETIKS atskaitīti no jūsu konta, un automātiskā atbilde tiks nosūtīta uz jūsu bankas darījumu anulēšanu. Taču dažkārt tas var aizņemt kādu laiku, lai jūsu banka apstrādāt šos, un starpposmā vēl var parādīties nauda, ir izņemts no konta. Ja tas ir gadījumā, lūdzu, neuztraucieties. Mēs nenoņem naudu no konta, un tas parādīsies atpakaļ drīzumā jūsu kontam.

J. esmu mēģinājis veikt rezervāciju, bet es nesaņēmu uz ekrāna apstiprinājums tam, ka mana rezervācija tika veikta. Bija rezervēšanas veiksmīga?

A. Šajā gadījumā mēs iesakām vispirms pārbaudiet, vai esat saņēmis apstiprinājuma e-pastu no mums. Ja jūsu rezervāciju ir apstiprināta, e-pasts ir automātiski nosūtīts uz e-pasta adresi rezervācijas procesa laikā deklarēto. Ja jūs joprojām neesat pārliecināts par savu rezervāciju, jūs varat pieteikties savā kontā un pārbaudīt statusu jebkādām rezervācijām tur

.

Cenu/Maksājumu jautājumi

Prāmju biļešu atbildes

Q. es saņemšu biļetes par manu rezervāciju?

ir. Vispār, nav biļetes tiks izdots rezervāciju. E-pasta apstiprinājums saņemat jūsu rezervācijas atsauces numuru uz tā kalpo kā biļeti. Lūdzu, izdrukājiet e-pasta apstiprinājuma un iesniedz to pie reģistrācijas galda, un jums tiks izsniegts ar iekāpšanas tajā brīdī. Jums nav nepieciešams savākt biļetes atsevišķi nekur citur.

Q. I haven 't saņēmu savu e-pasta apstiprinājums; kāpēc tas ir?

Ir. E-pasta apstiprinājumi tiek nosūtīti automātiski, kad rezervācija tiek veikta tiešsaistē. Ja nav saņemts tas, iespējams, ir bloķējusi surogātpasta vai junk filtrus jūsu e-pasta kontu; lūdzu, pārbaudiet savu nevēlamā e-pasta mapi.


Grozot vai dzēšot rezervēšanai atbildes

Q. Kā es varu mainīt savu rezervāciju?

ir. Jūs varat izmantot "Mans konts" funkciju, lai veiktu izmaiņas tiešsaistē vai nosūtīt mums ziņojumu.

Lūdzu, ņemiet vērā arī to, ka dažos gadījumos tas nav iespējams, lai mēs mainīt savu rezervāciju dēļ noteikumiem un nosacījumiem iegādi. Jums ir paziņots, ja grozījumi nav iespējami, pirms jūs apstiprināt savu rezervāciju, un jebkuru šādu noteikumu un nosacījumu izmaiņas, ko jūs būtu piekritis, pirms mēs pieņēmām jūsu rezervācijas pieprasījumu, ir tikai un vienīgi pēc saviem ieskatiem sniedzēja pakalpojuma esat iegādājies .

Q. Kā es varu atcelt savu rezervāciju?

ir. Lūdzu, izmantojiet "Mans konts" funkciju, lai atceltu rezervāciju.

Q. jūs pieprasīsiet man grozīšanas vai atcelšanas savu rezervāciju?

Ir. Jā, mēs iekasēsim administrācijas maksu par visiem grozījumi/anulēšanas veikti, ja tie ir atļauts noteikumiem un nosacījumiem par iegādāto pakalpojumu. No administrēšanas maksas samaksa, lai nodrošinātu šo pakalpojumu ir iekļauti noteikumi un nosacījumi, kas, jūs piekrītat, lai, pirms apstiprināt savu rezervāciju, un ja vien nav noteikts citādi, parasti ir £ 25/30 eiro par vienu grozījumu. Jums arī būs jāmaksā nekādas izmaiņas cenu par pakalpojumu (-iem), ko jūs esat iegādājies. Veicot grozījumus internetā, kur atļauts maksa grozījumi būs zemākas izmaksas £ 10/15 Euro, bet, lūdzu, ņemiet vērā atcelšana nebūs iespējama, izmantojot Pārvaldīt manu rezervāciju. Ja izmaiņas jūs padarīt rezultātus, saņemot kompensāciju, pateicoties jums, administrācijas maksa tiek ņemta no vērtības, minēto kompensāciju.

Q. Ja es esmu pienācīgu kompensāciju, kā tas tiks veikts?

ir. Ja jums pienākas kompensācija piemēram, lai atceltu rezervāciju, tas tiks veikts ar karti, kas sākotnēji izmantota, lai veiktu rezervāciju. Lūdzu, ņemiet vērā, mēs nevaram atmaksāt summu ar citu maksājumu karti. Nedaudzos gadījumos kompensāciju var veikt kā ceļojumu kuponus. Šādā gadījumā jums tiks informēts par šo pirms anulēšana tiek veikta.

atruna

AFerry SIA negarantē, ka informācija šajā vietnē (ieskaitot, bez ierobežojuma cenas, aprakstus vai datumi), ir brīva no kļūdām vai bezdarbību bet mēs izmantosim visas saprātīgās pūles, lai, cik drīz vien iespējams izlabot kļūdas vai izlaidumus, kad tie ir mūsu uzmanības lokā.

Lūdzu, apmeklējiet mūsu lietošanas noteikumiem lapā sīkāku informāciju.