bieži uzdotie jautājumi

Vispārīgie jautājumi


Rezervācijas jautājumi


Tehnikas jautājumu


Kabīnes jautājumi

Vispārējie atbildes

Q <./a> Vai prāmji pieejami invalīdiem/kustību traucējumiem pasažieru un jūs varat organizēt jebkādu palīdzību, iekāpjot?

ir. Liels skaits prāmji ir labi pielāgota, lai atbilstu vajadzībām invalīdu/kustību traucējumiem pasažieru, gan prāmju operatori ne vienmēr spēj piedāvāt visus borta iekārtām, un daži ceļi nav piemēroti invalīdiem/kustību traucējumiem pasažieriem. Šādus pakalpojumus ar prāmju operatori parasti piedāvā, tomēr jāņem vērā, ka šie pakalpojumi ir jāpieprasa arī pirms izlidošanas vai reģistrēšanās laikā. Mēs iesakām visiem klientiem, kuri vēlas palīdzību iekāpšanas reģistrēties daudz agrāk nekā jaunāko reģistrēšanās laikā.

  • Jūsu automašīna jānovieto tuvu lifta automobiļu klāja .
  • Izmantot ratiņkrēslu terminālā un uz kuģa.

Q. Kāds ir minimālais vecums, lai bērns ceļo viens pats?

ir. Tas ir atkarīgs no operatora, ar kuru jūs vēlaties ceļot. Parasti bērni ir atļauts ceļot tikai no 16 gadu vecuma, ja tie ir vēstule atļauja no vecākiem vai aizbildni.

Q. varat sniegt bērnu gultiņu manā kajītē?

Ir. Vairums prāmju operatori var sniegt gultiņas lietošanai kajītēs, tomēr daži operatori nevar piedāvāt šo iespēju. Lūdzu, sazinieties ar mums ar savu rezervācijas rezervācijas numuru, lai vienotos par gultiņa jārezervē jums.

Q. Kam es varu sazināties, ja esmu pazaudējis kādu mantu uz prāmja?

ir. Kā mēs esam rezervāciju aģents, mums nav nekādu līdzekļu, kā iegūt zaudēto īpašumu. Lūdzu, sazinieties ar prāmju operatoru tieši.

Q. Vai es varu saņemt PVN kvīts par manu prāmju rezervēšanai?

Ir. Nē Prāmju rezervācijām, izņemot kravas rezervācijām, nav apliekami ar PVN, un kā tādu mēs nevaram izsniegt PVN rēķinus.

Q. Vai ir taksometru uzņēmumi, kas atrodas netālu no ostas? Kā es varu pasūtīt taksometru?

Ir. Tas atšķiras no ostas uz ostu, lai tā maksā, lai pētītu ostas priekšā ceļot. Ostu vairākums būs taksometru pakalpojumus terminālā, vai ļoti tuvu. Ir vērts rezervējot iepriekš, ja tas ir iespējams.

Q. Vai ir kāds vakances ir pieejami par jūsu uzņēmumu?

A. Jā, mēs vienmēr meklējam jaunu entuziasmu darbinieku ar labu attieksmi. Lai pieteiktos pozīciju ar mūsu uzņēmumu, lūdzu, sūtiet savu CV uz: Civildienesta Vakances, 2morrow tiesā, Appleford Road, Sutton Courtenay, Oxfordshire, OX14 4FH, Lielbritānijā.


. Rezervācijas atbildes

Q Es cenšos pasūtīt ar dažādiem numuriem pasažieru uz ārzemju un atpakaļ. Kā es varu darīt?

Ir. Ja vēlaties rezervēt citu pasažieru skaitu, lūdzu, izvēlieties "Dažādas Atgriezties Detaļas" opciju uz mūsu mājas lapā.

Q. Ja vadītājs jāiekļauj kopējā pasažieru skaita?

Ir. Jā, lūdzu ievadiet kopējo cilvēku skaitu, kas ceļo, ieskaitot vadītāju. Nolaižamajā lodziņā pasažieriem attiecas uz kopējo skaitu pasažieru jūsu puses.

Q. Kad es izvēlētos mēnesi es neredzu datumus vai laikus. Ko tas nozīmē?

Ir. Ja nav datumi rāda uz mēnesi esat izvēlējies, vai nav laika rādīta esat izvēlējies dienas, tad tas nozīmē, ka pašlaik nav pieejami grafikus tiešsaistē par šo izvēli. Mēs pieliekam visas pūles, lai atjauninātu grafikus tiešsaistē tiklīdz grafiki ir pieejami mums. Lai atrastu pilnīgu pieejamību braucieni par konkrētu prāmju uzņēmums vai maršrutā, lūdzu, apmeklējiet mūsu prāmju kustības grafiku lapu.

Q. Vai es varu rezervēt atklātu atdevi?

Ir. Nē, diemžēl tas nav iespējams pasūtīt atvērt atgriešanās biļetes ar AFerry.

Q. Es vēlētos veikt rezervāciju bez transportlīdzekļa. Kā es varu darīt?

Ir. Lai veiktu kāju pasažieru rezervāciju, lūdzu, izvēlieties "Foot pasažieri" no transportlīdzekļu nolaižamo pie no rezervācijas procesa 2. posmā. Lūdzu, ņemiet vērā, daži ceļi neatļauj kāju pasažieriem. Ja vēlaties ceļot kā pēdu pasažieris, bet iespēju atlasīt pēdas transportlīdzekļa pasažierim nolaižamajā izvēlnē neparādās, tas nozīmē, ka esat izvēlējies maršruta nepieņem kāju pasažierus. Lūdzu, neveiciet rezervāciju par transportlīdzekli, ja jūs plānojat ceļot kā pēdu pasažierim, kā mēs, iespējams, nevar atmaksāt rezervāciju.

Q. Kā es varu saņemt lētāko cenu?

Ir. vislētākās prāmji visi ir pieejami tiešsaistē; kotētās internetā cenas ir mūsu Zemākās cenas maršruta/datuma/laika kombināciju, kuru esat izvēlējies. Lielākā daļa tarifi ir pieprasījuma virzīta, tāpēc iesakām rezervēt agri un izvairīties no maksimālā reisu, ja iespējams.

Q. Kā es varu pasūtīt ar velosipēdu?

ir. Lūdzu, izvēlieties Velosipēdu no transportlīdzekļa nolaižamajā izvēlnē un turpināt rezervāciju. Lūdzu, ņemiet vērā, būs jāveic katram velosipēdam atsevišķa rezervāciju. Ja Velosipēdu neparādās transportlīdzekļa nolaižamajā izvēlnē tas tāpēc, ka šāda iespēja nav pieejama šajā maršrutā.

Q. cenu es esmu kotēto tagad ir dārgāks, nekā tad, kad es pēdējo reizi izskatījās. Kāpēc tas ir?

Ir. Cenas, ko redzat internetā ir derīgas tikai tajā laikā citātu. Kā daudzi prāmju operatori izmanto pieprasījuma balstītu cenu struktūru, cena var mainīties atkarībā no pieejamības. Tāpēc mēs iesakām biļešu agri, lai iegūtu zemākās cenas.

Q. Vai visi nodokļi un degvielas uzrēķinus iekļauti cenā esmu citēto?

ir. Vairumā gadījumu, visi nodokļi un degvielas piemaksa ir iekļauti cenā noteikts. Tomēr dažos gadījumos, prāmju operators var piemērot šos maksājumus pēc ierašanās ostā. Ja tas tā ir gadījumā, jums tiks informēts par šo pie quote posmā rezervācijas procesu.

Q. Kā es varu zināt, ko prāmju operators man ir rezervēts ar?

ir. Kad esat izdarījis savu rezervāciju, jūs saņemsiet jūsu ekrāna un e-pasta rezervācijas apstiprinājumā. E-pasta apstiprinājums ietver prāmju darbojas uzņēmums, jūsu rezervāciju atsauces numuru, reģistrēšanās laiku un citu būtisku informāciju. Tāpat, ja jūs apskatīt noteikumiem un nosacījumiem jūsu kotācijas/biļešu redzēsiet operatoram esat izvēlējušies jūsu maršrutus.

Q. Ja es veicu rezervāciju internetā, es saņemt biļetes?

a. Vairumā gadījumu jūs nesaņemsiet biļetes, ja jūs veicat savu rezervāciju caur mums. Kad jūsu rezervāciju ir pabeigta, jūs saņemsiet uz ekrāna BOOKING atsauces numurs, kas tajā pašā laikā ir apstiprināta pa e-pastu. Ja, ņemot vērā īpašus norādījumus rezervācijas apstiprinājumā, mēs iesakām izdrukāt kopiju jūsu e-pasta rezervācijas apstiprinājums un jāiesniedz tā kopija, kopā ar savu derīgu pasi vai Eiropas ID kartes, kurš ir piemērojams pēc reģistrēšanās brīdī, un jūs izsniegt ar savu ceļošanas dokumentiem.

dažos gadījumos jums tiks ieteikts izdrukāt vienu vai vairākas kopijas jūsu e-pasta rezervācijas apstiprinājums, jo tas ir jūsu biļete.

Ja Jūs rezervējat tās šķērsot darbina SNCM, mēs nosūtīsim jums ceļot dokumentus pa e-pastu, parasti 2 darba dienu laikā pēc rezervācijas. Šie dokumenti ir jāizdrukā un jāiesniedz reģistrācijas brīdī, lai jūs būtu atļauts braukt uz savu rezervāciju.

Q. Kā es varu izmantot karti mājas lapā?

Ir. Pirmkārt, izvēlieties valsti, no kuras jūs vēlētos, lai sāktu savu ceļojumu un noklikšķiniet kartē. Jums tiks dota iespēja izvēlēties, ostu šajā valstī. Otrkārt, noklikšķiniet uz izbraukšanas ostā, lai izvēlētos šo maršrutu. Ja ir vairāk nekā viens ceļš no šīs ostas parādīsies lodziņš -.. Noklikšķiniet uz pareizo ceļu, lai to izvēlētos

Q Vai mājas lapā atbalsta visas pārlūkprogrammas?

Ir. Mēs atbalstām lielāko mūsdienu tīmekļa pārlūkiem, ieskaitot Safari un Firefox, mēs vienmēr iesakām jums ir jaunākais pārlūks instalēts


Transportlīdzekļu atbildes

Q. man būs ceļo ar automašīnu nomas. Vai es varu pasūtīt internetā, jo man nav vēl zināt make vai reģistrācijas numuru auto?

A. Jā, jūs joprojām varat pasūtīt internetā, pat ja jūs nezināt make vai reģistrācijas numuru automašīnu. Vienkārši ievadiet "Automašīnu noma", transportlīdzekļa reģistrācijas jomā un paredzamo izmēru automašīnas, piemēram, Mazs, Regulāra, MPV ETC/modelis laukā. Mēs iesakām pārbaudīt, vai jūsu auto noma var ņemt par braucienu, kas jūs ierosināt, pirms apstiprināt savu rezervāciju.

Q. vai es varu pasūtīt tiešsaistē, ja es esmu ceļo van vai jebkura cita komerciāla transportlīdzekļa?

ir. Patlaban tikai nekomerciālās, auto bāzes mikroautobusi (augstums ir mazāks par 1.8m) parasti var rezervēt internetā, un tikai tad, ja "Van" opcija var izvēlēties no transportēšanas veidu sarakstā. Sakarā ar muitas noteikumiem, tranzīta stila mikroautobusi dažreiz nav atļauts braukt zem Tūrisma biļetes, un to var uzlādēt pēc augstākas likmes.

Ja ceļojat komerciālos nolūkos, lūdzu, pārbaudiet www.aferryfreight.lv cenām. Nedeklarēšanu savu transportlīdzekli pareizi, var izraisīt papildu samaksu pie ostas un/vai atteikumu pieņemt biļeti iegādājies ..

Q. Es esmu ceļo van, bet tas ir pārvērsts par guļamvagona. Kā es varu pasūtīt šo?

Ir. Ja transportlīdzeklis ir reģistrēts kā Kemperu vai campervan (jūs varat atrast šo informāciju par jūsu transportlīdzekļa reģistrācijas dokumenti), tad to var rezervēt par Kemperu/campervan. Lūdzu, pārliecinieties, ka transportlīdzekļa izmēri ir precīzi norādīta rezervācijas sistēmā, lai izvairītos no kavējumiem/no papildu izmaksām portu.

Q. Vai tas jautājums, ja man ir jumta kaste/velosipēdu plaukts pievienots manam auto?

Ir. Jā. Lūdzu, pārliecinieties, ka Jums izvēlēties savu transportlīdzekli, kā nestandarta auto un ievadiet transportlīdzekļa izmēri pareizi, tostarp jebkuriem pievienotajiem pakaramie/kastes. Ja ievadīt transportlīdzekļa izmēri pareizi, var novest pie problēmām ostā, piemēram, papildu maksu un nav pietiekami daudz vietas, kas pieejami, lai jūs varētu iekāpt prāmi.

Q. Kā es varu pasūtīt ar piekabi?

A. Lūdzu, izvēlieties savu transportlīdzekļa tipu un pēc tam atzīmējiet piekabes/treilera lodziņā mūsu mājaslapā. Jauns logs pop up, kur jūs varat izvēlēties no piekabes un pareiziem izmēriem veidu.

Q. Ja es mainīt savu auto, es varu nodot rezervēšanu ar savu jauno auto?

A. Jā, ar nosacījumu, ka jaunais transportlīdzeklis atbilst izmēriem sākotnējā transportlīdzekļa rezervētā un tās pašas kategorijas transportlīdzekli (piem auto, van, mājas uz riteņiem), mēs varam mainīt šo jums; Lūdzu, ņemiet vērā, ka £ 10.00 administratīvā maksa tiks veikti, lai grozītu transportlīdzekļu detaļas. Ja jaunais transportlīdzeklis ir lielāks, nekā tas sākotnēji rezervēts, lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk, lai mēs varētu mainīt savu rezervāciju. Pretējā gadījumā tas var izraisīt papildu maksas pie ostas.

Q. Kā es varu pasūtīt vairāk nekā vienu motociklu?

a. Pašlaik ir iespējams tikai pasūtīt vienu motociklu/transportlīdzekli uz vienu rezervāciju, rezervējot caur AFerry. Vairumā gadījumu tāpēc jums ir nepieciešams, lai veiktu atsevišķas rezervācijas, ja vēlaties pasūtīt vairāk nekā vienu motociklu. Ja nepieciešama kabīne naktsmītne, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot savu AFerry kontā pēc tam, kad pirmo rezervēšanu, lai apstiprinātu, ka labākais veids, kā rīkoties, jo mēs nevaram garantēt, ka tā būs iespējams atmaksāt par dubultas kabīnes pēc rezervācijas veikšanas.


. Cabins/Sēdekļi atbildes

Q a ir obligāti pasūtīt borta izmitināšanu, piemēram, sēdekļi/kabīnes?

Ir. borta izmitināšanu parasti ir nepieciešams tikai uz nakti pārejām. Ja borta izmitināšanu ir obligāta, un jūs neesat izvēlējies pietiekami izmitināšanu, jums tiks paziņots rezervācijas procesa laikā.

Q. Ja es zem ieņem kabīne, man būs nepieciešams dalīties kabīni?

Ir. Nē, mājiņas parasti par vienīgo izmantošanai - ja vien nav norādīts citādi.

Q. Vai es varu izvēlēties skaitu kabīnes vajadzīgi vai koju skaitam?

Ir. Lūdzu, izvēlieties numuru kabīnes jums nepieciešams. Jums tikai izvēlēties skaits piestātņu nepieciešamo, ja esat izvēlējies kopīga kabīne. Rezervējot vietas, lūdzu, ievadiet vietu skaitu, kas nepieciešami.


atruna
AFerry SIA negarantē, ka informācija šajā vietnē (ieskaitot, bez ierobežojuma cenas, aprakstus vai datumi), ir bez kļūdām vai nolaidību, bet mēs izmantosim visas saprātīgās pūles, lai, cik drīz vien iespējams izlabot kļūdas vai izlaidumus, kad tie ir mūsu uzmanības lokā. Cenas ir pareizs publicēšanas brīdī - 02/01/2014.

Lūdzu, apmeklējiet mūsu lietošanas noteikumiem lapā sīkāku informāciju.